Kayıtlar

Kasım, 2007 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Beşiktaş 2 - Marsilya 1

Akraba ziyaretleri nedeniyle maçı izleyemedim. Ama müthiş olmuş Beşiktaşım kendine gelmeye başladı. Son porto maçınıda alırsan uefa yolu gözükür. Biraz zor gözüksede umarım guruptan çıkarız.

Tello'nun kullandığı firikikte Delgado'ya yapılan faulü insan evladı yaparmı yahu. bu marsilya oyunculaı insandememek lazım tam bir hayvan bunlar. Fransada yaptıkları yetmedi adamların. Gerets!ten mi kaynaklanıyor nedir? Anlamadım insan oğlu biraz futbol oynamaya çalışırız. Marsilya kelimesini duydukça bu iki maçtan sonra sinirlerim tepeme geliyor. Adamlar sakatlamaya oynuyor resmen. Marsilya futbolcuları dağdan mı transfer ediyor?

Maç özeti:

Ders:Fizik Konu:Dinamik :)

[MEDIA=1]

Mausela yazı yazmak biraz zor. İdare etçeksiniz artıkı.

Üç kağıtçı Amd Sempron. Satranç oynarken taşımı çaldı!!!

Battle Chess programı ile bilgisayarımla satranç oynuyorum. Oyuna yeni başlamıştım. Güzel güzel oynuyoduk. Bide baktım benim bilgisayar hoplaya zıplaya benim kiyonu yandan yandan aşırdı. Allah allah dedim nasıl yedi bu piyonumu yahu.. Piyon öne ilerler çapraz yer santrançımı unuttuk yahu dedim. Oyunu geri aldım bidaha oyna dedim yine yedi.anladımki benim Amd Sempron işlemci hilekar çıktı :))
Dedim:
- Çek kardeşim taşını geri gördüm hileni.
Tık yok şerefsiz illede yicem diyo aynısını tekrarlıyo. Benim piyona aşık oldu galiba :))

Sen misin bana hile yapan seni aleme rezil edicem dedim. Paparazi programlarında sürüneceksin :))

Neyse kaydettim bu edepsiz hareketini videoya. Görünce şaşıracaksınız. Bir oyun programının hile yaptığına ilk kez şahit oluyorum..

Video şu yazıda belirtilen haklı nedenlerden dolayı süresiz olarak kaldırılmıştır.